Skip to content

מכונת השיווק של מועצת החלב – מחינוך דעת קהל אבולוציונית ועד תעמולה לרופאים ודיאטניות

אפריל 27, 2013

חינוך דעת קהל אבולוציונית

קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של אחת ממכונות השיווק הגדולות ביותר בארץ, זאת שמקדמת תעשייה של 9 מיליארד ש"ח בשנה.
תוכנית השיווק שלהם מקיפה ושוטפת את כולנו עם טקטיקות של "חינוך דעת קהל" אבולוציוני (כלומר כל שנה אנחנו אמורים לאהוב את החלב יותר)
אם זה היה מגיע ממשרד הבריאות או מגוף שרוצה לעשות לנו טוב, אז מילא.
אבל כאן מדובר בדחיפה של מוצר שכבר יש עליו ספק גדול בעולם ומחקרים חדשים ממליצים להוריד מהמינון שלו (למשל בית הספר לבריאות הציבור של הרווארד)
אבל זה לא יעצור את מועצת החלב מלהשקיע כ-7 מליון ש"ח בשנה בשביל לגרום לכולנו לחשוב שאנחנו חייבים חלב.

כך גורמים לרופאים ודיאטניות להמליץ לכם על חלב:

פעילות מואצת להגדלת הביקושים לחלב


הטקסט הבא צולם מתוך ביטאון החלב לשנת 2011 של מועצת החלב, אלו הדברים של שייקה דרורי מנכ"ל המועצה.
על הצד החיובי של הדברים:
לפחות מועצת החלב כנים בפרסומים הפניימים שלהם, ובאופן ברור כותבים את המטרה שלהם – להגדיל את הביקוש לחלב ומוצר. 

אהבנו את העובדה שהם שמו את "בית ספר בריא" במרכאות. כי מכונות לממכר משקאות חלביים בבתי ספר זה הכל חוץ מבריא.

מגזר חרדי וערבי התכוננו – אתם גם על הכוונת שלהם.

רק חבל שלקראת סוף הדברים שייקה דרורי לא יכול להתאפק ומוסיף איזה שקר צורם – "…המשך שגשוג משק החלב הישראלי לרווחת הצרכן"
אם באמת היתה מעניינת אותו רווחת הצרכן – הוא לא היה דוחף לנו את המוצרים הלא בריאים האלו.



מודעות פרסומת
להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: