Skip to content

חינוך דעת קהל ע"י מועצת החלב

ינואר 28, 2013

קבלו הצצה למאחורי הקלעים של אחת ממכונות השיווק הגדולות ביותר בארץ, זאת שמקדמת תעשייה של 9 מיליארד ש"ח בשנה.
תוכנית השיווק שלהם מקיפה ושוטפת את כולנו עם טקטיקות של "חינוך דעת קהל" אבולוציוני (כלומר כל שנה אנחנו אמורים לאהוב את החלב יותר)
אם זה היה מגיע ממשרד הבריאות או מגוף שרוצה לעשות לנו טוב, אז מילא.
אבל כאן מדובר בדחיפה של מוצר שכבר יש עליו ספק גדול בעולם ומחקרים חדשים ממליצים להוריד מהמינון שלו (למשל בית הספר לבריאות הציבור של האוורד)
אבל זה לא יעצור את מועצת החלב מלהשקיע כ-7 מליון ש"ח בשנה בשביל לגרום לכולנו לחשוב שאנחנו חייבים חלב. 

מה לעשות?
לשתף את התמונה הזאת.

לשתף על מנת שכשהילד שלכם יחזור מהגן או הבית ספר עם מדבקות וספרים של מועצת החלב – שתזכרו שמדובר בגוף כלכלי שמעוניין בהגדלת ההכנסות שלו.
ובניגוד לפרסומים שלהם הבריאות שלכם ממש לא מעניינת אותו.



מודעות פרסומת
להגיב

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: